.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش بی‌سابقه توکلی به فیلتر سایت الف

احمد‌ توكلی مدیر مسئول سایت الف و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در اظهاراتی شدیداللحن گفت: فیلتر كردن سایت «الف» اقدامی ضد آزادی و ضد قانون است و این قبیل اقدامات امثال مرا به دست كشیدن از مبارزه در راه عدالت و آزادی مأیوس نخواهد كرد.

به گزارش شمال نیوز ،توكلی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: «من چند دقیقه قبل متوجه شدم كه سایت «الف» فیلتر شده است. این اقدام هم نشانه تنگ‌نظری دولت و هم نشانه عاجز بودن از پاسخگویی و هم نشانه حركت غیرقانونی دادستان تهران است».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق قانون مطبوعات فعالیت نشریات الكترونیكی تابع قانون مطبوعات است و هیچ مقامی نمی‌تواند قبل از اینكه به شكایت از سایت رسیدگی شود، دستور تعطیل كردن نشریه‌ای، از جمله نشریات الكترونیكی را بدهد؛ مگر در موارد استثنایی مثل اهانت به مراجع تقلید.

احمد توكلی یادآور شد: سایت «الف» در روزهای اخیر در اقدامی حرفه‌ای و در راستای روشنگری تحقیقاتی را درباره مدرك دكترای حقوق آقای كردان مطرح كرد و مستندات آن را نیز منتشر نمود.

وی اظهار داشت: من به دادستان تهران هشدار می‌دهم پا را از گلیم قانونی فراتر نگذارد و دست از این كار و غیرقانونی بردارد و این كار زشت را جبران كند. عِرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مرداد 1387
اقای توکلی دیگه بس است ،شما ابروی هر چی مازندرانی را بردی.
اگر هدف شما مبارزه در راه عدالت و ازادی می باشد ،این هزینه را در جای دیگر انجام دهید.
بروید جلوی تورم را بگیرید که این فشار اقتصادی کمر مردم را شکست.
بروید جلوی رشد قیمت بی رویه مسکن را بگیرید که بیداد می کند.
شما اگر دلسوز نظام و مردم بودید میرکاظمی را استیضاح میکردید ،نه اینکه .........
حالا گیر دادید به مدرک دکترای اقای کردان؟
حالا تمام مشکلات کشوری حل شده فقط مانده یک مدرک دکترای؟
به دنبال چی هستید و چه چیز را می خواهید ثابت کنید؟
ایا دنبال سهم خواهی از دولت هستید و دنبال سهمیه در وزارت کشور هستید؟
یا اینکه شخص دیگری را را در سر داشتید؟
عادت نکنیم که فقط حرف بزنیم ،باید عمل کرد.
از اینکه وقت خود را صرف امور ابتدایی می کردید و به جای رسیدگی به امور مردم ،به کارهای پیش پا افتاده فکر می کردید برای خودم متاسفم که به شما رای دادم و شما نماینده ی امثال مثل من شدید.
هدف خدمت کردن به مردم در جهت رضای خدا می باشد ،نه دنبال مدرک بودن.
مگر شهید رجایی دکتر بودند که رئیس جمهور شدند؟
یک ادم معمولی که هدفش خدمت به مردم بود.
این همه ادمهای لایق در این انقلاب به مردم خدمت کردند ،مگر همه انها دکتر بودند؟
انسانها باید لیاقت داشته باشند،نه اینکه مدرک.
خدا به این انقلاب و کشور برکت بدهد که باعث شد بعضی ها از بورس استفاده کنند و الان مدرک دکترای خود را به جای اینکه در جهت خدمت به مردم به کار بگیرند ان را به رخ مردم بکشند.
اقای دکتر از دوستان شما هم کم نیستند که در بعضی از دانشگاهها در حال گرفتن دکترای هستند ،حتی یک روز هم سر کلاس حاضر نمی شوند.
علی 23 مرداد 1387
باسلام
آقای دکترتوکلی ازافتخارات نظام هستند که عدالت طلبی رافدای تعصبات قبیله ای واستانی نمی کنند . جناب محترم بحث مدرک داشتن نیست موضوع دروغ گفتن است . آیا کسی که به راحتی دروغ میگوید میتواند سکاندارمهمترین وزارتخانه این مملکت شود یک تارموی امثال توکلی که همیشه دنبال اعتلای نظام بوده اند راباکسانی دنبال پست بوده اند ومایه ای جزچاپلوسی ودغدغه ای غیرازقدرت ندارند رابه خروارخروار باامثال این آدمها اصلا مقایسه نکنید . اگرجلسه غیرعلنی میگذاشتند آنوقت سره ازناسره معلوم میشد وآقایان فکرشان مجلس وآبروی افراد راکردند ومسائل رامطرح نکردند.
حامد خلیلی ازنی 23 مرداد 1387
آقای توکلی تو آبروی هر مازندرانی را بردی ما با بودن تو نمی دانیم چکونه این ننگ را پاک کنیم .چرا از توانایی این مرد کسی سخن نمی گوید !چرا حالا یک مازندرانی وزیر شد تو دنبال آزادی هستی اما زمانی که نساجی مازندران و بهشر را به یقما می بردند تو کجا بودی ! چرا در رابطه با این عقب افتادگی سی ساله مازندران ساکت بودی تو را بخدا بگذار کسی برای مازندران هم قدم بر دارد.
نا شناس 26 مرداد 1387
خدایا تو خود شاهد باش با آبروی یک مسلمان چگونه بازی می کنند .آقای توکلی دیگه بسه خجالت بکش .دیگر ما تو را بعنوان مازندرانی قبول نداریم.
برو به فکر وظیفه اصلی خود باش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.